Computer Experts & Consultants        Advanced Application Systems       Computer Experts & Consultants       Advanced Application Systems      Computer Experts & Consultants

 

   
         WEB 0101INTERNET1010HARDWARE  

0101SOFTWARE0101WEB

        WWW1010HOSTING0101WWW
     

 

HomeΥπηρεσίεςΠροϊόνταΠροσφορέςΣύνδεσμοιΕπικοινωνία


rts


REAL TIME
Software Ltd

Computer
Experts & Consultants

Advanced
Application Systems
 

  info@realtime.gr
 

 

                                                     

           
           
 
Προϊόντα
Γιατί ... RTS
Σουίτες - Λύσεις
Κλαδικές Εφαρμογές
Custom Εφαρμογές
Web Εφαρμογές
Υποστήριξη
Εκπαίδευση
Αρχικοποίηση
                                             

 

 

 
 


Εδώ μπορεί να ισχύει μία ... παροιμία ...

  • Φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά!
  • ... εμείς όμως μπορούμε να σας βοηθήσουμε για να τα έχετε ... όλα!
     

       
     
           
           
    Δώστε Προσοχή
     


    Η
    παρουσία ενός τουλάχιστον ανθρώπου που να είναι σε θέση γνωρίζει καλά την λειτουργία και τις απαιτήσεις της επιχείρησης και να έχει την ευθύνη της μηχανογραφικής εγκατάστασης, θεωρείται πια απαραίτητη.
    Ο άνθρωπος αυτός δεν πρέπει υποχρεωτικά να είναι «ειδικός» της πληροφορικής.  Πρέπει όμως να έχει καλή γνώση του τρόπου λειτουργίας του μηχανογραφικού συστήματος και ξεκάθαρους στόχους για την ποιότητα της πληροφορίας που απαιτείται.
    Οι γνώσεις και οι υποχρεώσεις που γενικά πρέπει να έχει είναι:

  • Χειρισμός ηλεκτρονικού υπολογιστή.

  • Γνώση των δυνατοτήτων του λειτουργικού συστήματος που χρησιμοποιεί.

  • Γνώση του τρόπου λειτουργίας της επιχείρησης.

  • Γνώση των δυνατοτήτων και του τρόπου λειτουργίας των εφαρμογών που χρησιμοποιεί.

  • Γνώση των φορολογικών απαιτήσεων και των απαιτήσεων της διοίκησης της επιχείρησης για λήψη πληροφοριών.

  • Δυνατότητα παρακολούθησης της τήρησης των διαδικασιών που ο ίδιος θα καθορίσει ή θα του αναθέσουν.

  • Δυνατότητα παρακολούθησης της σωστής κατάστασης του μηχανογραφικού συστήματος (χωρητικότητα δίσκων, καλή κατάσταση αρχείων, τακτική λήψη αντιγράφων ασφαλείας κλπ).

  • Δυνατότητα σωστής εκτίμησης και περιγραφής των προβλημάτων στους τεχνικούς που υποστηρίζουν τα προϊόντα που χρησιμοποιεί.

  • Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο, δεν υπάρχει διαθέσιμος ένας τουλάχιστον άνθρωπος με αυτές τις δυνατότητες, ζητείστε τη βοήθεια της Real Time ή των εξουσιοδοτημένων συνεργατών της, προκειμένου να τον εκπαιδεύσουν ή να αναλάβουν για λογαριασμό σας ανάλογες υπηρεσίες.
     

     

     
     
    Περιορισμένη Ευθύνη
     


    Η
    Real Time Software δεν φέρει καμιά ευθύνη, οπότε δεν μπορεί να εγγυηθεί προβλήματα που μπορεί να προκύψουν, στις περιπτώσεις:

  • Κακή χρήση από μη εκπαιδευμένους χρήστες (στη χρήση Η/Υ, στη θεωρητική γνώση τρόπου διαχείρισης της εργασίας τους ή στη σωστή τήρηση των διαδικασιών που απαιτεί  η εφαρμογή.

  • Αμέλεια για καθημερινή λήψη αντιγράφων ασφαλείας των αρχείων (backup).

  • Χρησιμοποίηση Η/Υ ή λειτουργικού συστήματος που δεν είναι συμβατά με την έκδοση ή τις προδιαγραφές των προγραμμάτων

  • Εκ των υστέρων διαπίστωση για μη κάλυψη αναγκών ή γενικά απαιτήσεων που δεν καλύπτονται από την εφαρμογή που επελέγη.

  • Παρέμβαση στα προγράμματα, στα αρχεία ή στο περιβάλλον λειτουργίας τους από μη εξουσιοδοτημένα άτομα.

  • Βλάβη του ηλεκτρονικού εξοπλισμού που χρησιμοποιείται.

  •  
       

    Οι υπηρεσίες υποστήριξης που προσφέρει η Real Time Software, με την τεχνογνωσία της στον χώρο των επιχειρήσεων και των εργασιών γραφείου, με δικά της προϊόντα λογισμικού ή και προϊόντα λογισμικού τρίτων, συνοψίζονται στα εξής:

    1... Συμβάσεις συντήρησης για αναβάθμισης εφαρμογών (βελτιώσεων)

    Η σύμβαση βελτιώσεων περιορίζεται στις βελτιώσεις των προγραμμάτων που προκύπτουν από νέες απαιτήσεις του Κ.Β.Σ, από παρατηρήσεις και νέες απαιτήσεις της βάσης των πελατών της Real Time ή από βελτιώσεις που η ίδια η Real Time έκρινε ότι  έπρεπε να εφαρμόσει και παρέχεται μόνο τους χρήστες των προγραμμάτων που διαθέτουν άδεια χρήσης λογισμικού.

    Προσθήκες ή μεταβολές κατόπιν εντολής ή παραγγελίας κοστολογούνται και χρεώνονται κατά περίπτωση και εφαρμόζονται με την προϋπόθεση ότι δεν απαιτείται αλλαγή στο σχεδιασμό της βάσης της εφαρμογής.  Η ισχύς της σύμβασης αρχίζει από την ημερομηνία πληρωμής του αντιτίμου το οποίο πρέπει να προκαταβάλλεται.

    Σε περίπτωση που δεν υπάρχει σύμβαση βελτιώσεων  και για οποιονδήποτε λόγο απαιτηθεί αναβάθμιση της εφαρμογής με τις βελτιώσεις που έχουν γίνει από την ημερομηνία της αγοράς των προγραμμάτων ή της τελευταίας ενημέρωσής τους με βελτιώσεις, η Real Time δεσμεύεται να προσφέρει τις νέες βελτιωμένες εκδόσεις σε προσιτές τιμές, με βάση ειδικό τιμοκατάλογο βελτιωμένων εκδόσεων που εκδίδεται κάθε χρόνο, για τους νόμιμους χρήστες των εφαρμογών.  Το αντίτιμο που υπολογίζεται  σε αυτές τις περιπτώσεις  είναι το σύνολο των ποσών που  αντιστοιχούν σε όλες τις βελτιωμένες εκδόσεις που στο μεταξύ έχουν κυκλοφορήσει.

    Η Real Time δεσμεύεται να υποστηρίζει για δύο έτη (μη συνυπολογιζόμενου του τρέχοντος) τις εκδόσεις που έχει διαθέσει στην αγορά.  Πέραν αυτού του χρονικού διαστήματος, θα μπορεί να παρέχει υποστήριξη κατόπιν κλήσης αλλά δεν θα έχει καμιά δέσμευση ή υποχρέωση, μια και δεν είναι δυνατό να εγγυηθεί ότι θα μπορεί να καλύπτει τα εξής:

  • Σύμβαση τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής υποστήριξης.

  • Συμβατότητα με υποσυστήματα των νέων εκδόσεων.

  • Προσαρμογή σε μεταβολές του Κ.Β.Σ.

  • Επίλυση προβλημάτων χαλασμένων αρχείων ή του λογισμικού.

  • Με την παράδοση βελτιωμένων εκδόσεων, παραχωρείται από την Real Time Software στον πελάτη, η μη αποκλειστική άδεια χρήσης των συγκεκριμένων εκδόσεων που αγόρασε, με τη μορφή που του παραδόθηκαν.  Οι όροι που διέπουν τις βελτιωμένες εκδόσεις των εφαρμογών είναι απολύτως όμοιοι με εκείνους που διέπουν και το βασικό (αρχικό) πακέτο των εφαρμογών και αναφέρονται στο ειδικό έντυπο που περιγράφεται σαν «Άδεια χρήσης λογισμικού».  Βεβαιωθείτε ότι έχετε παραδώσει στην Real Time το έντυπο αυτό, γιατί σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι γίνεται  αυθαίρετη χρήση του λογισμικού.
     

    2 Συμβάσεις τηλεφωνικής και ηλεκτρονικής υποστήριξης (help desk, Internet).

    Η τηλεφωνική υποστήριξη αποτελεί σύμβαση που γίνεται μεταξύ της Real Time Software και των νόμιμων χρηστών πελατών της, που διαθέτουν άδεια χρήσης λογισμικού. Περιορίζεται στο χρονικό διάστημα μιας οικονομικής χρήσης και στην επίλυση αποριών ή αντιμετώπιση προβλημάτων για την λειτουργία των εφαρμογών που έχει η ίδια αναπτύξει ή λειτουργικών συστημάτων & εφαρμογών γραφείου που έχει η ίδια εγκαταστήσει και έχει την ευθύνη της σωστής λειτουργίας τους.

    Η Real Time Software παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη & υποστήριξη με χρήση του Internet (Email-support) για τα εγκατεστημένα προϊόντα λογισμικού ή τις υπηρεσίες που σαφώς αναφέρονται στην σύμβαση και μόνο για αυτά.  Η τηλεφωνική υποστήριξη περιορίζεται στη βοήθεια για επίλυση  ή για τρόπο αντιμετώπισης προβλημάτων με την καθοδήγηση των εξουσιοδοτημένων χρηστών, για απεριόριστο αριθμό κλήσεων ή ηλεκτρονικών μηνυμάτων (Email) ή για περιορισμένο αριθμό αυτών, όπως σαφώς αναφέρονται στην στην σύμβαση.  Η ισχύς της σύμβασης αρχίζει από την ημερομηνία πληρωμής του αντιτίμου το οποίο πρέπει να προκαταβάλλεται.   Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο απαιτηθεί υποστήριξη στην έδρα της Real Time Software ή του πελάτη της (συμπεριλαμβανομένων και των περιπτώσεων μη ύπαρξης ή λήξης της σύμβασης, ή εξάντλησης του αριθμού κλήσεων που παρέχονται, οπότε δεν παρέχεται τηλεφωνική υποστήριξη), το αντίτιμο της παροχής κοστολογείται με βάση τον χρόνο απασχόλησης και σύμφωνα με τους όρους και τις τιμές που αναφέρονται στον τρέχοντα τιμοκατάλογο παροχής υπηρεσιών.

    3 Per call υποστήριξη (τηλεφωνική ή με χρήση αντιγράφων (backup) αρχείων).
     

     

     
     

      ©  Real Time Software